SEARCH:
Сегодня
26 октября 2021 / Tuesday / Неделя нечетная
Time tableРасписание
  
    New Tab     

Список публикаций

По вопросам размещения публикаций обращаться к специалистам НТБ lib-help@tpu.ru.

Количество записей: 39

  1. Assessment of the competence development level of personal agents in the context of relationship marketing / E. S. Kiseleva, E. V. Yakimenko, T. G. Trubchenko, M. A. Loshchilova // E3S Web of Conferences . — 2020 . — Vol. 80 : Prospects of Fundamental Sciences Development (PFSD-2020) . — [01018, 12 p.] . — Title screen. — [References: 11 tit.]..

  2. Professional training of mining engineers / M. A. Loshchilova, T. G. Trubchenko, E. Yu. Lemeshko [et al.] // E3S Web of Conferences . — 2020 . — Vol. 80 : Prospects of Fundamental Sciences Development (PFSD-2020) . — [01015, 9 p.] . — Title screen. — [References: 13 tit.]..

  3. Application of ABC and XYZ Analysis to Inventory Optimization at a Commercial Enterprise / T. G. Trubchenko, E. S. Kiseleva, M. A. Loshchilova [et al.] // E3S Web of Conferences . — 2020 . — Vol. 80 : Prospects of Fundamental Sciences Development (PFSD-2020) . — [01007, 7 p.] . — Title screen. — [References: 10 tit.]..

  4. Berkalov, Sergey Vitalievich. Social And Private Partnership Through Contractual Arrangement / S. V. Berkalov, E. S. Kiseleva // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS) . — 2018 . — Vol. 38 : Lifelong Wellbeing in the World (WELLSO 2017) . — [P. 48-56] . — Title screen. — [References: p. 55-56 (20 tit.)]..

  5. The Interaction of Participants of Inclusive Corporate Ecosystems / N. V. Khmelkova [et al.] // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS) . — 2017 . — Vol. 19 : Lifelong Wellbeing in the World (WELLSO 2016) . — [P. 306-317] . — Title screen. — [References: p. 316-317 (12 tit.)]..

  6. The Importance of Customers’ Character Accentuations / E. S. Kiseleva [et al.] // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS) . — 2017 . — Vol. 19 : Lifelong Wellbeing in the World (WELLSO 2016) . — [P. 318-328] . — Title screen. — [References: p. 328 (12 tit.)]..

  7. The Leading Universities’ Social Responsibility and Regional Development / A. G. Shelomentsev [et al.] // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS) . — 2017 . — Vol. 19 : Lifelong Wellbeing in the World (WELLSO 2016) . — [P. 617-631] . — Title screen. — [References: p. 630-631 (31 tit.)]..

  8. Ветошкина, К. С.. Принципы личных продаж в контексте маркетинга взаимоотношений / К. С. Ветошкина, Е. С. Киселева // Проблемы управления рыночной экономикой межрегиональный сборник научных трудов: / Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; под ред. И. Е. Никулиной, С. С. Деревянченко, Л. Р. Тухватулиной . — Томск : Изд-во ТПУ , 2016 . — [С. 42-46] . — Заглавие с экрана. — [Библиогр.: с. 46 (6 назв.)]..

  9. Personal Sales Focused on Improving the Psychological Wellbeing of Customers in the Context of Relationship Marketing / E. S. Kiseleva [et al.] // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS) . — 2016 . — Vol. 7 : Lifelong Wellbeing in the World (WELLSO 2015) . — [P. 270-278] . — Title screen. — [References: p. 278 (10 tit.)]. — Режим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса..

  10. The psychological portrait as a tool to improve the subjective well-being of the client in the context of personal sales / E. S. Kiseleva [et al.] // SHS Web of Conferences . — Les Ulis : EDP Sciences , 2016 . — Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015) . — [01122, 6 p.] . — Title screen. — [References: 11 tit.]..

  11. The Universal Model of Stages of Customer Relationships as A Tool for Effective Managing with Personal Sales In the Context of Relationship Marketing / E. S. Kiseleva [et al.] // Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: from Regional Development Sustainability to Global Economic Growth proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Seville, Spain, 9-10 November 2016: . — Seville : IBIMA , 2016 . — [P. 2821-2827] . — Title screen. — Режим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса..

  12. The Essence, Purpose and Principles of Marketing Relationships / E. S. Kiseleva, V. V. Eremin, E. V. Yakimenko [et al.] // Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: from Regional Development Sustainability to Global Economic Growth proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Milan, Italy, 4-5 May 2016: . — Milan : IBIMA , 2016 . — [P. 2909-2915] . — Title screen. — Режим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса..

  13. The Fourth Facet of Psychological Portrait of the Client, Based On the Theory of Archetypes in the Context of Relationship Marketing / E. S. Kiseleva, E. V. Yakimenko, T. V. Kalashnikova [et al.] // Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: from Regional Development Sustainability to Global Economic Growth proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), Seville, Spain, 9-10 November 2016: . — Seville : IBIMA , 2016 . — [P. 2810-2821] . — Title screen. — Режим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса..

  14. Канцлер, К. А.. Умение демонстрировать мимику и жесты как компонент коммуникативной компетенции личных агентов / К. А. Канцлер, Е. С. Киселева; науч. рук. Е. С. Киселева // Экономика России в XXI веке сборник научных трудов XII Международной научно-практической конференции "Экономические науки и прикладные исследования", г. Томск, 17-21 ноября 2015 г.: в 2 т.: / Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; ред. кол. Г. А. Барышева [и др.] . — 2015 . — Т. 2 . — [С. 207-213] . — Заглавие с титульного экрана. — [Библиогр.: с. 213 (6 назв.)]. — Adobe Reader..

  15. Киселева, Елена Станиславовна. Сущность, цель и роль личных продаж в контексте маркетинга взаимоотношений = Essence, purpose and role of personal selling in the context of relationship marketing / Е. С. Киселева, В. В. Еремин // Фундаментальные исследования . — 2015 . — № 2, ч. 10 . — [С. 2200-2206] . — Заглавие с экрана. — [Библиогр.: с. 2206 (15 назв.)]. — Режим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса..

  16. Киселева, Елена Станиславовна. Теоретическая модель стадий взаимоотношений с клиентами как инструмент для эффективного управления личными продажами = A theoretical model of the stages of the customer relationship as a tool for effective management personal sales / Е. С. Киселева // Современные проблемы науки и образования . — 2015 . — № 1 . — [10 c.] . — Заглавие с экрана. — [Библиогр.: 6 назв.]..

  17. Kiseleva, Elena Stanislavovna. Modern Model of Competences of Personal Agents as Increase Factor of Clients’ Subjective Well-being / E. S. Kiseleva, O. V. Anikina // Procedia - Social and Behavioral Sciences . — 2015 . — Vol. 166 : Proceedings of The International Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences 2014 (RPTSS-2014), 16–18 October 2014, Tomsk, Russia . — [P. 116-121] . — Title screen. — [References: р. 121 (13 tit.)]. — Режим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса..

  18. Джохадзе, М. Г.. Универсальный алгоритм работы компании с жалобами клиентов в контексте маркетинга взаимоотношений / М. Г. Джохадзе, Е. С. Киселева // Импульс-2014 труды XI Международной научно-практической конференции студентов, молодых ученых и предпринимателей в сфере экономики, менеджмента и инноваций, 26-28 ноября 2014 г., г. Томск: / Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; под ред. Т. В. Калашниковой [и др.] . — Томск : Изд-во ТПУ , 2014 . — [С. 180-183] . — Заглавие с титульного экрана. — [Библиогр.: с. 183 (4 назв.)]. — Adobe Reader..

  19. Копысова, А. Г.. Разработка компетенции "Изысканный стиль" для операторов ФГУП "Почта России" / А. Г. Копысова, Е. С. Киселева // Импульс-2014 труды XI Международной научно-практической конференции студентов, молодых ученых и предпринимателей в сфере экономики, менеджмента и инноваций, 26-28 ноября 2014 г., г. Томск: / Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; под ред. Т. В. Калашниковой [и др.] . — Томск : Изд-во ТПУ , 2014 . — [С. 192-195] . — Заглавие с титульного экрана. — [Библиогр.: с. 195 (2 назв.)]. — Adobe Reader..

  20. Киселева, Елена Станиславовна. Гипотеза "взаимоотношения - лояльность - прибыль" [Электронный ресурс] / Е. С. Киселева // Энергия молодых - экономике России сборник научных трудов XIV Международной научно-практической конференции студентов и молодых ученых, г. Томск, 9-11 апреля 2013 г.: в 2 ч.: / Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; Вольное экономическое общество России ; Международный союз экономистов (МСЭ) ; ред. коллегия В. В. Еремин ; Ю. С. Нехорошев ; Г. А. Барышева ; И. Е. Никулина ; Т. Б. Варлачева ; И. В. Кащук ; Е. Ю. Маталасова . — 2013 . — Ч. 1 . — [С. 310-312] . — Заглавие с титульного экрана. — [Библиогр.: с. 312 (2 назв.)]. — Adobe Reader..

Страницы: 1 2